vineri, 27 februarie 2009

Martisor

Dragele mele doamne si domnisoare,
Vine Martisorul! Peste 2 zile in caz ca nu stiati. Nu glumesc! Eu chiar nu am constientizat in adevaratul sens al cuvantului pana putin mai devreme. Nu am vazut obisnuitele tarabe ambulante cu obisnuitele figurine sau reprezentari kitchoase (ce urit vorbesc!), dar care in alti ani imi dadeau totusi senzatia de sarbatoare. Daca exista pe undeva, eu nu le-am vazut. Nu am cumparat prin urmare nici un martisor, nu m-am pregatit in nici un fel... pentru ca sint intr-o continua luna februarie de o vesnicie parca. (Ca fapt divers urasc luna februarie! Pentru multa vreme a fost cea mai urita luna pentru mine pentru ca imi cam provoaca amintiri neplacute. Acum, in ultimul timp m-am gindit sa ii mai dau o sansa. Ce paranteza lunga!)
Ca sa nu pierd ideea de tot... parca inca nu simt aerul de Martisor. Si ma gandesc ca nu vreau sa pierd asta. Astept primavara de prea multa vreme (de la 1 septembrie mai exact) si daca ratez momentul venirii ei, o sa imi para atat de rau. Asa ca va cer ajutorul! Fiti luminoase, fiti vesele, fiti haioase, zambiti mult, vorbiti mult, iesiti cu prietenii, mergeti la cei dragi, jucati-va, plimbati-va, spuneti lucruri frumoase, daruiti si cumparati-va flori, relaxati-va, rasfatati-va, faceti orice... primavara sa fie! Si sa fie asta Martisorul! Bucuria de a fi impreuna si de a da un sens fiecarei zile. Eu promit sa incerc! Si va pupic... de Martisor!
PS
Ca sa nu se supere domnii... si ei se pot bucura de Martisor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu