sâmbătă, 7 martie 2009

Baba MEA si ziua NOASTRA


In ciuda previziunilor meteo, astazi, 7 MARTIE, nu este o zi atat de nesuferita.
Si nici nu ar trebui sa fie astfel, din cel putin doua motive:
1. Este “baba” mea;
2. Este una dintre cele mai asteptate zile din an pentru ceea ce inseamna pentru noi, si anume “ziua noastra” sau in traducere libera aniversarea zilei (desi era in miez de noapte) cand ne-am cunoscut. Era ca si azi, o zi de sambata, eu o rockerita zapacita si el atat de altfel decat restul si atat de al meu din ziua aceea … sau poate dintotdeauna.
Ei bine, astazi, implinim inca un an de iubire, complicitate si intelegere, inca un an pentru care am luptat si am iesit invingatori. Poate mai mult decat orice alta aniversare ma bucura aceasta zi pentru ca am avut norocul sa cunosc un om care sa imi schimbe existenta, care m-a invatat lucruri frumoase, dintre care cel mai important este acela sa il iubesc.

Ma gandesc ce frumos ar fi sa notam intr-o agenda ziua in care cunoastem o persoana si daca acea persoana se dovedeste a deveni un prieten, un iubit sau pur si simplu un om deosebit sa sarbatorim an de an acea zi fericita!

Si cu cat ar fi mai multe astfel de zile, cu atat ar trebui sa ne socotim mai norocosi, pentru ca ce e mai frumos pe lume decat sa te lauzi cu locurile pe care le-ai vazut si oamenii minunati pe care i-ai cunoscut in viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu