joi, 21 mai 2009

Suspans ...

Stau langa ea … in sfarsit este a mea …
Nu stiu de ce am amanat atat momentul sa o posed ... oricum asteptarea a meritat, acum suntem in sfarsit impreuna!
La prima vedere pare rece, tacuta si nedorita de cei ce nu o cunosc.
Noi insa ne cunoastem de peste 11 ani … a fost dragoste la prima vedere, la prima atingere, la primul cuvant.
M-a fascinat, m-a zapacit si m-a marcat pe viata.
Aveam sa o iubesc vesnic si cu toate acestea nu imi apartinea si trebuia sa fac ceva in acest sens.
Ma uit la ea cu coada ochiului, as vrea sa o ating din nou, sa o sorb, sa o devorez, dar trebuie sa ma abtin, nu e locul, nu este momentul, cei din jur n-ar intelege, ne-ar blama, ne-ar alunga, ne-ar izola.
Tremur de emotie dar astept un tete-a-tete; voi prelungi acest preludiu la nesfarsit pentru ca acum este a mea… Stiu ca au avut-o si altii inaintea mea si o vor avea si dupa mine dar nu conteaza decat sentimentele pe care mi le insufla, nu contam decat noi.

Deseara voi dormi cu ea sub perna … sau nu voi dormi deloc… este cartea favorita, Adam si Eva. E a lui Rebreanu. Si acum si a mea.

Un comentariu:

  1. Adam si Eva este un roman frumos fara sa fie credibil, asa cum se doreste un roman modern.
    Subiectul este prea “monden” pentru Rebreanu, un maestrul trairilor nete, ne-elaborate, fruste, la fel ca Cezar Petrescu.
    La Adam si Eva insa, ceea ce nu se vede este drama. Contrastul dintre emotiile nete si sentimentele sofisticate, nu intelectuale. Aici nu vorbim de Ion. Vorbim de Bologa indragostit de Ilona, care fuge fiindca trebuie, nu fiindca stie unde, (dar ramane inlantuit prin juraminte de Ilona).
    Am sa va dau o moneda de schimb. “Strana domnisoara Ruth” a lui Laurentiu Fulga.

    RăspundețiȘtergere