marți, 7 iulie 2009

Aer de vacanta ...

Nu am chef azi … nu am chef azi … - asa zice cantecu’ nu?
Marturisesc ca nu sunt fan Vama Veche (nici al formatiei, nici al statiunii, poate doar al clubului de pe Berzei care imi aminteste de iesirile cu “englezii”) dar astazi suntem pe aceeasi lungime de unda.
Adevarul este ca miroase in aer a vacanta, a piele inrosita de soarele arzator, a plimbare pe munte si a undita azvarlita in balta in speranta unui pranz care sa contina mult fosfor ….
O gramada de contracte sunt in pending pentru a le "insangera" in Track Changes, dar am hotarat ca doresc sa sarbatoresc aceasta zi printr-o activitate light, de vara, ca un spritz baut pe o terasa de la mare. Destul de greu de realizat insa pentru ca terasa pe care stau acum este biroul meu conectat la realitatile cotidiene prin tot felul de mijloace de telecomunicatii iar spritzul este o apa chioara de la dozator. Ah, si sa nu uitam de cele 3 ceasuri rele, ca doar este marti astazi, nu?
Dar am decis sa nu las pesimismul sa ma cuprinda, sa lupt si sa inving pentru ca astazi este ziua noastra si trebuie sarbatorita altfel decat prin munca :) … Asa ca o sa plec la plimbare!
O sa dau o fuga pana la Viena sa beau un cappucino alaturi de Alina la cafeneaua "noastra" si apoi o voi corupe la o partida de shopping pe Mariahilfer Straße. Vai si sa nu uit sa ii dau vestea cea mare, cum ca Jimmy Choo va colabora cu H&M in aceasta toamna!
Apoi ma duc la Londra sa vad ce face Dana acolo, un mic update despre cum a fost la conferinta, cum a fost revederea cu orasul ...
Pentru pranz il voi invita pe Flor sa ne sarbatorim la Da Vinci, in Costa Adeje, cu multi creveti si un vin italienesc, iar apoi il voi momi sa imi cumpere un (alt) colier de perle ... Parca albe nu am ...

Siesta mi-o voi face sub o umbrela langa piscina, tot in Tenerife, cu o Pina Colada langa si apoi as pleca putin pana la Paris pentru un tur cu Bateaux Mouche sa imi bata vantul in plete (cele pe care maine le voi tunde!) si sa fac multe poze orasului indragostitilor.

Pentru seara, m-as duce la Mainz, sa beau o bere buna, sa mananc un carnacior la gratar si sa incununez totul cu un Kaiserschmarrn delicios ... ca doar abia de maine :) trecem la regim sa scadem colesterolul, nu?

Si pentru ca am avut o zi obositoare, voi adormi in cel mai bun pat din lume, acela de Acasa ...

Flor, mai dureaza mult pana pui la punct teleportarea? Tare as pleca in vacanta!

Un comentariu: