miercuri, 8 iulie 2009

Exercitiu de imaginatie

Nu prea ma pricep la pronosticuri, probabil m-am lasat pagubasa la momentul cand am esuat prima data in ipoteza formulata.
Totusi, avem acum o situatie mult asteptata (cine stie, cunoaste : ) ) si care starneste pareri de ambele parti: baiat sau fata …
Mami vrea fata, tati vrea baiat … as usual. Avem pareri externe de tot felul (bine ca exista doar 2 variante posibile, deci sanse de 50-50) si lazi de bere in joc.

Eu, nu ca m-ar fi intrebat cineva sau ca ar conta, dar imi dau cu parerea in orice caz, vreau sa fie un copil sanatos, frumos si voios care sa ia tot ce e mai bun de la ambii parinti. Oare mai conteaza daca hainutele sale vor fi roz sau bleu? Personal as dori sa fie roz :) , mai ales ca asa vrea mami, dar si bleu-ul este o culoare care imi place!
Inca nu mi-l (”el”, ”-l” = copilul) pot imagina, mai ales necunoscandu-i culoarea hainutelor (asta ca sa nu zic ”sex” pe blog : ) ), dar stiu ca va fi un izvor de bucurie pentru familie si prieteni si ca voi avea ocazia inca o data sa demonstrez cat de "skillata" sunt la capitolul baby-sitting!
Imi vine sa ii spun Maslinuta, poate pentru ca este foarte mititel (repet, "el" = copilul) si cred eu ca va avea pielea usor maslinie (poate pentru ca tocmai s-a intors de la mare : ) ).

Asteptam cu nerabdare o ecografie care sa ne instiinteze cine va bea multa bere (si poate mai deslusim din portret) si numaram zilele pana vom face cunostinta!
The more the merrier! (si pentru ca a fost deja si la Londra, imi permit sa ii vobesc si in engleza!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu