marți, 22 septembrie 2009

Dor de duca

Domnule, cred ca ai mei m-au facut cand erau in concediu, daca nu, sigur era weekend! Pai cum de ce? Pentru simplul motiv ca oricat mi-as iubi meseria si caminul, ma apuca din cand in cand (dar destul de des) un dor de duca grozav.
Astazi spre exemplu desi eram in mare verva citind niste chestiuni de ordin juridic deosebit de interesante, colega mea Daniela m-a intaratat cu un articol insotit de imagini despre Kilimanjaro. De principiu imi doresc sa calatoresc in toata lumea, dar cunoscandu-ma, comoda si fitoasa cum sunt, stiu ca voi alege acele destinatii la indemana si cu cazare la cel putin 4 stele. Sper insa ca odata cu trecerea timpului sa acumulez intelepciune si sa mai lepad din comoditate pentru a ma putea bucura si de locuri mai greu accesibile mintii mele la acest moment.
Pana una alta pentru ca zilele de concediu pe anul acesta s-au cam epuizat (iar concediul fara plata nu prea renteaza pe criza asta) ma limitez la a pleca in Tanzania cu gandul si a ma bucura de imaginile trimise de altii din calatoriile lor.
Dintre multele destinatii de pe lista mea continentul african ma atrage cel mai mult. Probabil povestile din copilarie ascultate la pick-up isi spun acum cuvantul. Ma bucur enorm ca nu m-am nascut intr-o perioada ca cea de acum cand Internetul este atotstapanitor si cand televizorul te acapareaza si te depersonalizeaza, ci in acea epoca in care o carte, o caseta sau un disc purtau o valoare mai mare decat orice informatie pe care o poti gasi astazi pe Google.
Incerc sa imi imaginez o calatorie in Africa, intr-un safari fotografic. Nu as putea participa niciodata la un safari propriu-zis pentru ca nu imi place sa fac rau animalelor (doar Rottweiler-ului de la etajul unu i-as face un implant cu o botnita) dar as folosi termenul de “shooting” ca sa le trag in poza. Probabil cand voi ajunge acolo va trebui sa aduc multe dovezi pentru ca faima mea de fricoasa trebuie demontata cu orice pret.
Deja mi-am croit in minte garderoba pentru o astfel de clima si pentru o asemenea calatorie, deja mi-am cumparat spray-ul impotriva tantarilor (nici nu stiu daca am nevoie sau daca este suficient) si mi-am terminat sedinta de incurajare.
Ma intreb ce o sa mananc acolo, cum voi face fata climei, unde o sa dorm, cum este fauna si vegetatia aceea live si atat de aproape si multe altele si tremur de nerabdare sa imi realizez acest vis.
Ne mai auzim peste vreo 2 ani dupa ce terminam cu renovarile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu