duminică, 18 octombrie 2009

Turte rupte

Nu ma intrebati de unde vine asta cu turte "rupte" dar imi era o pofta teribila de acel desert pregatit de obicei de Craciun si care se imparte prin vecini.
Din foile de placinta ramase de pe urma strudelului cu mere si a placintei cu pui si ciuperci, am pus cateva putin pe plita, le-am inmuiat apoi intr-un sirop din apa cu zahar si am pus peste ele (le-am asezat unele peste altele 2 cate 2) un amestec de nuca, zahar brun, zahar vanilinat si coaja rasa de lamaie (cred ca se pot imbunatati dupa gust cu scortisoara, cacao sau nuca de cocos).
Arata delicios, e un desert rapid si gustos si personal imi aduce aminte de copilarie si de aromele din casa bunicilor.

Si uite asa Cafeneaua vieneza se transforma in restaurant rustic :)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu