sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Tentativa de "descarcare"

Asa ma apuca uneori o stare de nervi!!! Perfect normal, s-ar putea spune. Cine nu mai trece si prin asa ceva dintr-un motiv sau altul?!? Dar ai mei, cateodata, chiar sunt nervi mari de tot... si vin la pachet cu ciuda si frustrarea ca nu am resursele si puterea de a face ceva. As vrea cu indarjire sa schimb multe din lucrurile care ma inconjoara, dar cum Dumnezeu sa am eu capacitatea de a educa 75% din oamenii cu care am de-a face?!? Mai ales ca nesimtirea e deja prea adanc inradacinata in mentalul multora dintre semenii nostri.
Si scrasnesc din dinti! Pentru ca ii spun idiotului cu BMW seria 6 ca nu are nici un drept sa ocupe doua locuri in parcarea hypermarket-ului... si imi rade in nas. Tupeistele de 15-16 ani ma imbrancesc in magazin si nu au nici o tentativa sa intoarca privirea si sa isi ceara scuze. Parintii care au ca hobby plimbarile in Mall le dau odraslelor sa bea Coca-Cola direct din sticla si afiseaza o pozitie superioara, mandri ca au facut o treaba super buna pentru ca a lor creatura tipa cel mai tare si are personalitate. (Interesant e ca cei mici, de pana la 4-5 anisori, pot fi surprinsi punand intrebari inteligente... apoi se tampesc. Din vina cui oare?!?) Si tot asa ca aproape nu reusesti sa scapi neinjurat/a intr-o saptamana daca incerci sa protestezi cu ceva.
Unde voiam sa ajung acum? La starea prezenta de nervi. As vrea sa am puterea sa interzic 90% din programele TV. Nu mai am rabdare sa vad in fiecare zi aceiasi dobitoci care vin si fac pe interesantii cand de fapt nu sunt altceva decat nulitati. Am innebunit cu totii?!? Ni-i luam ca puncte de reper pe Monikaka Columbeanu, increzuta si stupida, si pe soferul Voicu care citeaza ca din CV-ul invatat prost pe de rost ca hobby-ul lui "e" masinile?!? Nu stiu de ce dar am senzatia ca, in prostia lor, afiseaza un zambet sfidator si asa ar trebui sa si fie pentru ca sunt mai mult decat ridicoli cei care ii aduc in programele lor si le analizeaza niste fapte de doi lei ca si cum ar fi avut niste realizari demne cel putin de premiul Nobel.
Nu ma obliga nimeni sa ma uit la mondenitati, nu? Ma uit la stirile pline cu crime si sinucideri? (Chiar, de unde or fi invatat copiii astia de 13-14 ani ca, daca iau o nota proasta, nu mai au alta cale decat sa isi puna capat zilelor?!?) Ma uit la filmele aflate la a infinita redifuzare? Ma uit la cateva canale dedicate unor documentare interesante... sau nu ma mai uit deloc.
Dar azi iar m-au apucat nervii! Ma gandesc asa... Eu sunt mare iubitoare de patinaj artistic, de exemplu. Si urmaresc tot ce se poate pe tema asta in fiecare an. Iar aseara am fost foarte incantata de ceea ce am vazut la Campionatul European... si acum doua zile la fel. Nu poti sa nu admiri atata munca si talent si daruire. Dar a vorbit cineva despre asta in dimineata asta la vreun program de stiri sportive? Sunt convinsa ca multa lume urmareste stirile matinale la grozavele televiziuni particulare inainte de a pleca de acasa in cursul saptamanii. Si ce poti sa vezi la rubrica de sport? Numai fotbal! De toata jena! Nici un cuvant in dimineata asta despre ce s-a intamplat aseara. Chiar se compara Adi Mutu care bazaie ca nu mai e primit la nationala cu un sportiv care are o multime de medalii care mai de care mai valoroase?!? Chiar e asa de greu de sesizat diferenta dintre performanta si "minunatii" fotbalisti care nici sa dea bine cu piciorul in mingie nu prea stiu?!? Doar mai importante sunt bombele lor sexy care pe mine una ma frapeaza prin vulgaritate. Nu pot sa inteleg si nu pot sa accept penibilul acestor situatii! Uite-asa nu mai avem rezultate in nici un sport. Ca sa nu mai spun ca, oricum, patinatoarele pe care le-am urmarit zilele astea sunt absolut mult mai frumoase decat siliconatele si botoasele care isi fac un nume langa cine stie ce Football-Mascarici si apoi dispar ca magarul in ceata cand se babalesc un pic. Pardon! Rezista mai mult cele cu gura mare... nu neaparat la propriu, cat ca statut de tzatze... catze... etc.
Exista acum sporturile de iarna - campionate de ski de nu stiu cate feluri, hockey... nu prea e sezon de fotbal. Dar cred ca programele astea de stiri sportive sunt de fapt linii matrimoniale... doar gasculitele care le prezinta sunt de multe ori cuplate cu fotbalisti, nu? Credeti ca stie vreuna ce-i acela un triplu Axel, de exemplu?
Apropos, stiati ca in Bucuresti se fac si iarna cursuri de inot pentru copii chiar de la varsta de 3 ani? E, nu e asa important! Doar ar trebui sa ne dam cu totii copiii la fotbal - acolo se castiga bani si bombe sexy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu