duminică, 28 martie 2010

Targul de Florii de la Muzeul Taranului Roman

Am vizitat Targul de Florii de la Muzeul Taranului Roman intr-o zi de Florii mohorata si intr-un final ploiasa dar bucuria de a ma afla acolo a echilibrat balanta.
Desi prin definitie nu imi plac traditiile, se pare insa ca in ultima vreme am dezvoltat o pasiune pentru lucrurile traditionale, folclorice si ancorate in datinile romanesti sau mai pe scurt, pentru arta populara.
Spre uimirea mea am auzit la acest targ si vorba straina (franceza, italiana si spaniola), semn ca strainii sositi pe meleagurile noastre sunt atrasi si ei de lucrurile traditionale romanesti.
Adevarul este ca dupa ce am terminat de vizitat acest targ m-am simtit plina de bucurie ca si noi romanii avem lucruri si obiceiuri frumoase cu care sa ne laudam. Mi-am desfatat privirea aici cu vase de ceramica din diverse zone ale tarii, icoane pe sticla, lemn sau din argint, tablourile bunicii transformate in magneti, miere, ciocolata si placinte de casa, kurtos kalacs, slaninuta si palinca, bijuterii din lemn sau lana, costume populare si multa voie buna.
Cu siguranta voi reveni aici cu drag si in anii ce urmeaza!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu