vineri, 7 mai 2010

Manifest

As vrea sa pot trai intr-o tara in care sa imi permit:
- sa ma las de serviciu si sa devin artist;
- sa imi pot castiga existenta exclusiv din scris;
- sa decad si sa ma inalt cu fiecare carte publicata;
- sa fascinez, sa epatez, sa oripilez, sa visez;
- sa nu imi pese daca anul acesta inspiratia nu a fost darnica cu mine si nu am publicat nimic;
- sa ma plimb in cautarea inspiratiei;
- sa traiesc alaturi de personajele create de mine;
- sa iubesc fiecare muza;
- sa imi permit orice, doar pentru ca sunt artist!

Particip la Concursul de Proza Arhiscurta organizat de Trilema .

Un comentariu:

  1. Frumos manifest. Ce spui tu este foarte asemanator cu ce se intampla in serialul Californication. Bine, asta se intampla in SUA si acolo cred ca ti-ai permite si tu extravaganta de a trai din scris.

    RăspundețiȘtergere