joi, 18 noiembrie 2010

Hai la cresa cu pitici!

Acum trei zile m-am dus cu pitica sa ii depun dosarul de inscriere la cresa. Normal ca am luat-o si pe ea!! Trebuia sa vada cam ce e pe-acolo si sa aiba cuvantul decisiv. Ca ea a adormit in carut pe drum e alta treaba. Ma rog, o suspectez ca s-a culcat intentionat ca sa ma faca sa inteleg ca nu e interesata. Dar eu am trecut cu vederea aceasta mica diversiune si am urmat in totalitate planul cu care plecasem de acasa.
Acum… am depus eu dosarul si i-am explicat si ei asta. Nu i-am spus in schimb ce sanse mici are sa intre. Nu de alta, dar sa nu o derutez. Pai e mai ceva ca intrarea la facultate pe vremurile alea cand erau 20 pe un loc la Drept! Cica 500 de copii pe lista de asteptare si din astia au intrat doar 60 acum 2 luni. Si ce dosare s-or mai fi depus intre timp… Cu asa o lista de asteptare o sa aiba sanse sa intre cam cand o fi vremea sa mearga la grupa pregatitoare.
Primesc copii intre 1 si 4 ani… dar intre 1 an si 2 nu au decat 5. Se uita cam lung directoarea aia la mine cand i-am spus ca as vrea ca pitica sa mearga totusi inainte de 2 ani. Acum… pot s-o iau cum vreau! Ori si-o fi zis “Saraca, nu stie ce vorbeste! N-are decat sa astepte!”. Ori a gandit ca sunt o mama denaturata… si inclin sa cred ca sunt de vreme ce, din 400 de copii cati au ei aproximativ acolo, doar 5 au sub 2 ani. Ori toate mamele din Bucuresti stau acasa sau au bunici pentru pitici… sau au job-uri atat de bine platite incat pot da cate 10-12 milioane/ luna la o cresa particulara. Ori nu mai stiu ce sa zic! Oare trebuia sa o inscriu pe pitica inainte sa o nasc?? Oare ar fi bine sa rezervam locuri la cresa si sa le transmitem din generatie in generatie? Sau… poate ne rezolva Mos Craciun acum si ne pune un locsor sub brad. Oricum, am o vaga impresie asa ca, daca stau pur si simplu sa astept la rand, nu mai duc eu copilul asta la cresa neam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu