luni, 29 noiembrie 2010

Una din plimbarile de azi

Azi am plimbat-o pentru prima data pe Arina cu metroul. Nu pentru ca n-aveam ce face, ci pentru ca mi-am propus sa ajung intr-un loc si cea mai la indemana cale pentru asta era formata din trei statii dus si, normal, trei statii intors pe sub pamant. (Hm! Nu suna prea bine asta, dar in fine!)
A fost foarte serioasa pitica! Si studioasa! S-a tot uitat la oamenii din jur si as putea pune pariu ca si-a facut si foarte multe pareri... pe care a incercat ulterior sa mi le impartaseasca, doar ca eu mai am ceva dificultati in a invata limba ei. Ceea ce am inteles insa, a fost ca ii e imposibil sa reziste unui laptop in orice imprejurare - l-a analizat bine, desi cu coada ochiului pe domnul din dreapta care contempla niste poze la micul Apple si la finalul celor 3 statii de dus a decis ca trebuie sa isi incerce norocul si a intins manuta sa il apuce cu simt de raspundere. A fost un pic dezamagita ca nu poate ramane cu acest suvenir. Doar a fost pana la urma singurul demn de retinut - nu a interesat-o nici doamna din stanga care se tot maimutarea cretineste si nici macar tigancusa care canta de mama focului la un mini-acordeon incercand sa sensibilizeze audienta accidentala.
Pe drumul de intoarcere putem considera ca deja avea experienta, asa ca si-a permis sa ii zambeasca condescendent unei domnisoare care se voia simpatica... si chiar era intr-o anumita masura. In rest, cum erau in jur lucruri deja vazute, se cereau cateva momente de introspectie intrerupte pentru putin de aparitia unei alte gargarite de varsta apropiata. Ar fi vrut ea sa schimbe cateva impresii, doar ca micutza cu pricina era prea obosita sa poarte o conversatie. Asa ca impresiile au ramas inca de povestit. Dar excursia a fost fara indoiala interesanta si posibil de repetat... desi nu neaparat. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu