marți, 28 decembrie 2010

Ciocolata

Toata lumea stie ca nu prea sunt fan ciocolata. Dar imi place cea neagra… si ciudata eventual. Asa ca mi-am descoperit un nou punct de atractie de calatorie – in toate supermarket-urile sau magazinele de dulciuri caut ceva negru si inedit.
In consecinta, de la Viena m-am intors cu 6 ciocolati doar pentru mine. Socant, stiu!!! De gustat le-am gustat pe toate, de mancat integral nu prea sunt sigura. Dar am un top, normal!
Mai intai… ele arata cam asa:

Apoi recomandarile mele sunt:
1. Lindt Coacaze negre. Lindt-ul e preferata mea oricum, indiferent ce ciocolata ar fi. Asta cu coacaze nu are decat 49% cacao… deci e neagra pentru incepatori. Dar se pare ca mi-a placut cel mai mult, desi o pot suporta mult mai amara.
2. Lindt Mango&Cayenne. Neagra 70% si cica HOT. Foarte pe gustul meu, iute asa si-asa. Nu atat de HOT pe cat ma asteptam, oricum!
3. Lindt Rodie&Chili. (Ce combinatii fac astia!!) Tot neagra 70%. Buna! Nu super, dar buna.
4. Lindt din gama Excellence… Chili. Asta, trebuie sa recunosc mi-a placut mai mult decat 2 si 3, dar am clasificat-o a 4-a pentru ca ma asteptam sa fie iute… si nu prea e. Sau mi s-au distrus mie papilele gustative de tot. Mentiune – 1 si 4 facute in Elvetia la Lindt acasa, 2 si 3 la Lindt Germania. Acum… nu pot decat sa trag concluzia ca elvetienii stiu mai bine, deh!
5. Am luat si o Milka. Nu m-am putut abtine pentru ca am vazut ca e cu vanilie si fistic, preferatele mele la orice. O trec pe 5 pentru ca nu e neagra, in rest e suuuuuuuuuuper buna. Chiar se simte crema de vanilie si fisticul pentru ca e facuta in sistem umplutura.
6. Suchard neagra 70% cu fistic. Cam dezamagitoare prima bucatica. O sa mai las sa treaca 2-3 zile si o sa mai incerc o data.

In rest… nici una nu e buna la temperature camerei… adica un pic incalzita si moale. Pentru mine toate functioneaza reci, din frigider.
Asa-i ca v-am facut pofta???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu