vineri, 3 decembrie 2010

Daca ar exista Mos Craciun...

...si m-ar intreba ce cadou imi doresc... si ar fi sa aleg pe bune ceva pentru suflet si nu ceva practic, de care sa am nevoie mai degraba... Ta-ta-ta-taaaaaaam!!! Alegerea perfecta: http://www.jimmychoo.com/shoes/ailsa-coming-soon/invt/103ailsapat/
Sunt innebunita dupa pantofi! Mi-as cumpara sute si mii! Si normal ca visez la o pereche Jimmy Choo chiar daca suna a fitze. Iar astia ma reprezinta. Stil clasic, nimic iesit din comun ca forma... dar atat de pentru mine!!! Culoarea e un moft un pic... Dar si asta parca o bucatica din mine. Plus ca daca as avea unii negri, probabil nu i-as mai descalta... intr-atat i-as asorta la orice. :)
Eh! Macar un pic sa mai deraiez cu gandul, nu? Sa uit ca o gradinita particulara cu program pentru oameni muncitori (8.00 - 18.30) costa 400 de euro/luna. :( Si ca de luna viitoare s-ar putea sa iau o indemnizatie de 600 de lei!!
Serios acum!! Unde il gasesc si eu pe Mos Craciun

Un comentariu:

  1. Eu as prefera, pe langa darurile nemateriale, cartile! Mi se pare cadoul ideal, de suflet, mai ales cand acea carte este daruita in cunostinta de cauza, pentru ca pur si simplu cel ce o va darui a considerat ca merita sa imparta si cu altii sentimele traite rasfoind paginile sale.
    Nu vreau o carte anume, ci una pe care o voi descoperi cu aceasta ocazie, care ma va fascina si ma va marca de acum inainte!

    RăspundețiȘtergere