miercuri, 8 decembrie 2010

Prostioare de zi cu zi

Nu m-am gandit niciodata ca spalatul pe cap poate fi amuzant. Dimpotriva!! Niciodata nu mi-a placut aceasta activitate. A nu se intelege ca imi spal parul doar o data pe luna! :) Dar in dimineata asta am ras cu pofta pentru ca Arina m-a asistat.
Parul si capsorul ei le spalam in fiecare seara… sau aproape. Dar ea e prea ocupata cu cei doi pui de balena care impart cadita cu ea si nu realizeaza procesul. Cand ma vede pe mine insa, se pare ca e alta treaba.
M-am apucat repede de asta cu dusul deasupra cazii si n-am consumat mai mult de 5 minute, dar am lasat-o totusi si pe ea in raza vizuala pentru o eventuala supraveghere… desi il certa de zor pe Toby si nu avea ochi si pentru mine. (Toby care, normal, a luat-o la goana cand a auzit apa de la baie de teama ca nu cumva sa fie el cel vizat.) La inceput se uita atenta, mai tragea cate un tipat… de mirare sau ea stie de ce. Apoi a bombanit ceva… a aprobare sau mai degraba a dezaprobare. Iar cand mi-am pus pe cap un prosop sub forma de turban, a inceput sa rada in hohote… mai-mai ca nu se tinea cu mainile de burtica. M-a molipsit si pe mine si am ras amandoua pret de cateva minute bune… desi eu eram caraghioasa… si constienta ca ea rade de mine. Iar dupa ce a terminat cu rasul, tot intindea manuta sa imi ia respectivul turban. Nu i l-am dat pentru ca deja nu era altceva decat un prosop ud. Dar ma gandesc sa ii fac si ei o astfel de podoaba dupa baita si sa o pun in fata oglinzii. Sa vedem… de ea rade asa sanatos??? :)

Un comentariu:

  1. Imi amintesc ca m-am distrat copios cand o fetita de vreo 3 ani a raspuns la intrebarea d-lui Virgil Iantu in cadrul emisiunii "Copiii spun lucruri trasnite":
    "Si mama ta cum este?"
    "Mama? Mama este frumoasa si caraghioasa!"
    Pare-mi-se ca si pe ea o distra vreun turban de-al mamei sale!

    RăspundețiȘtergere