joi, 30 decembrie 2010

Rugaminte de sfarsit de an... si nu numai!

Cum n-aveam si eu ce sa fac acum la sfarsit de an, mi s-a nazarit sa ma macine o chestiune. De fapt ma macina ea de ceva timp, dar inca nu am reusit sa ii dau de cap. Pentru ca se pare ca e foarte complicata.
Adica!! Probabil fac sau spun… sau nu fac sau nu spun diverse… si nu-mi dau seama intotdeauna de consecintele acestor acte care, desi voluntare, probabil ranesc uneori involuntar. Adica imi place sa cred ca nu as face rau nimanui cu buna stiinta, dar cum sunt om… si cam zombie si preocupata de multe in ultimul timp, sunt convinsa ca mai calc si in strachini… sau pe bec sau cum o mai fi sa fie. Si uneori imi dau seama de asta din atitudinea celor din jur, dar mi-e greu sa pun degetul exact pe rana pe care am cauzat-o (sper sa exagerez totusi un pic si sa nu provoc chiar astfel de dezastre). Numai ca nu stiu cum sa abordez problema si cum sa repar ceva ce cred ca am facut, dar nu stiu exact ce si cum si in ce fel. Suna de te ia durerea de cap, corect? Mai clar (sper), sunt situatii in care primesc reactii contradictorii din partea cuiva, reactii pe care nu stiu cum sa le interpretez. Si incep sa imi storc creierii, sa dau filmul inapoi ca sa imi dau seama ce ar fi putut cauza respectiva atitudine. Ce ma macina cel mai tare e faptul ca poate eu insami am o atitudine care nu lasa omul sa imi spuna care-i baiul… da’ nu stiu nici asta cum o fac.
Asa ca… avand in vedere si luand in considerare ca am spart ceva becuri in anul asta ce tocmai se incheie, imi cer iertare de la cei dragi si apropiati mie… si de la restul, pentru ceea ce am gresit cu gandul, cuvantul sau fapta (ca la spovedanie!!) si formulez o rugaminte – pentru cei care de voie – de nevoie tin la mine :) – trageti-ma de mana cand o iau pe aratura sau ziceti ceva! Adica as vrea ca cei pentru care contez sa-mi spuna sincer si direct in fata cand fac ceva gresit sau zic ceva aiurea sau nu fac ceea ce se asteapta de la mie… hai fie, si cand fac ceva bun astept o lauda! :) Asta ca sa nu devin paranoica si sa incep sa barai la cap pe toata lumea sa aflu daca e suparata sau nu pe mine! Nu pe bune acum!! Eu chiar am pretentia sa mi se zica... doar si in asta consta apropierea de cineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu