marți, 4 ianuarie 2011

Garantia unei zile frumoase

Ca regula nu cred in superstitiile clasice, nu ma intereseaza cele 3 ceasuri rele de martea, ziua de vineri 13, pisica neagra ce imi taie calea, trecutul pe sub scara sau intorsul din drum.
Astazi cand am iesit din casa nu m-am lasat influentata de nicio posibila previziune nefasta si nici macar de eclipsa (de care si uitasem) si am reusit sa transform o zi monotona intr-o zi frumoasa si promitatoare!
Prima incursiune a fost la ANCOM unde am intalnit cea mai amabila doamna ever! O persoana care radiaza, de fiecare data cand o intalnesc, de buna dispozitie si caldura sufleteasca. Si cand pleci de la un astfel de om incarcat de energie pozitiva, parca viata deja prinde alta culoare. Evident ca mi-au mers la suflet atat urarile de An Nou, de bun augur, de zi calduroasa, dar si apelativele „frumoasa domnisoara” si „puiul mamei”. Adica m-am dus la o institutie a statului cu treaba si m-am trezit intr-o atmosfera cosy si cu un plus de energie cat vreo 5 cutii de Vitamax.
Mi-am continuat drumul si in mod surprinzator am reusit sa fac oamenii impovarati de o noua zi de munca sa zambeasca si am smuls si un” sa aveti o zi buna” de la un functionar bancar pe care l-am botezat in secret cat asteptam la ghiseu, domnul Grumpy (da, stiu, ma uit cam des la desenele animate!).
Drumul cu autobuzul 104 si apoi cu tramvaiul 23 au fost deosebit de lejere si placute. Transport in comun lejer si placut in Romania?? Ei bine, da, atata timp cat tu privesti lucrurile optimist.
Apoi la birou, in ciuda volumului mare de munca (de zici ca s-au trezit toti din hibernare) am avut timp pana sa si scriu acest post!
Deci pana la urma nu conteaza ca ai dat bani de luni, ca nu te-a prins Anul Nou cu lenjerie rosie sau cu vreun leu in buzunar sau alte asemenea nebunii pe care ma intreb cine le-o fi inventat si mai ales de ce. (De fapt, acum cand ma gandesc mai bine scopul unor astfel de inventii este clar, din doua una, ori manipulare, ori haz pe seama credulilor! Dar mai bine voi dedica un alt post doar superstitiilor!)
Ca sa ai o zi frumoasa pana la urma trebuie sa iti doresti o zi frumoasa si sa lasi persoanele si lucrurile pozitive sa te influenteze!
Si apropos de „o zi frumoasa”. Am invatat aceasta urare acum ceva vreme si mi-am insusit-o pentru ca mi-am dat seama ca numai graind-o poti schimba ziua unei persoane, pentru ca frumosul, indiferent de forma pe care o imbraca, te binedispune si iti schimba tonusul.
Asa deci, O zi frumoasa va doresc in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu