miercuri, 23 februarie 2011

Dor de ducă

Pentru ca saptamana trecuta am postat o lista cu locurile pe unde am fost, m-am gandit acum sa o fac publica si pe cea cu locurile ce reprezinta un must pentru mine in viitor (ordinea este pur aleatorie):

Japonia: minim Tokio, Osaka si Kyoto. Neaparat in perioada in care ciresii sunt infloriti pentru hanami.

Kenya sau Tanzania: pentru un safari fotografic.

China, Hong Kong si Macao: pretty soon, baby, pretty soon!

New York, USA: exclusiv pentru shopping.

Cancun, Mexic: pentru un concediu binemeritat.

Olanda: stiu ca ma va fascina, pentru ca deja capitala sa mi-a furat inima.

Belgia si Elvetia: pentru o cura de ciocolata!

Germania: doresc sa o pot studia in amanunt, sa o cutreier si sa ma conving ca is the one!

Barcelona, Spania: mi-am luat si ghidul de calatorie deja, spaniola stim, deci ma intreb ce mai asteptam?

Lviv (Liov), Ucraina: este o descoperire noua, ca urmare a rasfoirii unei reviste la coafor. Vreau sa ma conving daca asemanarea cu Praga este pertinenta sau nu.

Damasc, Siria: noroc cu un documentar pe Discovery Travel & Living. Vazut (la tv), placut, pus pe lista!

Lisabona, Portugalia si Rio de Janeiro, Brazilia: de dragul limbii portugheze care imi place enorm, cele 2 orase trebuie bifate!

Phuket, Thailanda: descoperit tot ca urmare a unei rasfoiri de revista la coafor (educativa preocupare se pare!), in ciuda faptului ca poate sa para mai mult o destinatie la moda, cred ca merita ajuns si in acea parte de lume.

Sankt Petersburg, Rusia: pentru ca muzeul Hermitage ma asteapta!

Dublin, Irlanda: sa vedem si noi cum arata un Irish Pub veritabil.

Londra, UK: am invatat atat despre ea inca de la prime lectii de engleza incat ar fi anormal sa o ignor!

Insula Skiatos, Grecia: pentru un concediu frumos, cu aer mediteranean, aproape de casa.

India, Austria, Vietnam, Tarile Nordice, Dubai, Indonezia, Cuba, Jamaica: fac parte din categoria: „dupa ce intra copiii la liceu”, dar sunt acolo, printre favorite.

Pentru restul, o sa mai studiez putin atlasul geografic si revin cu impresii si idei !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu