miercuri, 2 februarie 2011

La multi ani, puiutu' meu!!! :)

Azi la 6.35 Arina a facut un anisor. Culmea e ca exact la 6.35 am deschis ochii si m-am uitat in patutul ei si am vazut-o dormind linistita, caraghios cum doarme ea de obicei cu paturica mototolita langa si cu un piciorus ridicat pe o margine. Am adormit la loc si urmatoarele cred ca au fost cele mai linistite 2 ore de somn pe care le-am avut in ultimii vreo 2 ani. Nimic nu e mai bine decat sa o stiu langa mine, profitind serios de somn pentru a-si reface resursele de energie… ca doar trebuie sa o ia de la capat sa il chinuie pe Toby, sa ma imite cum tusesc, sa imi scoata limba, sa imi arunce in fata cartea dupa ce s-a plictisit de “citit”, sa impinga usa de la frigider si sa o inchida cu capul meu inauntru, sa zapaceasca magnetii… tot pe frigider sau sa ii faca “ordine” lui buni in biblioteca.
Nu-mi vine sa cred ca a trecut 1 an! Dar a fost 1 an frumos, cel mai frumos de pana acum si nu-mi doresc decat sa o am langa mine mereu pe buburuza, sanatoasa si activa cum e acum!

Un comentariu:

  1. Si noi ne bucuram sa vedem cum aceasta bucatica de om pe care o stim de pe vremea cand era doar o dorinta a crescut si nu face altceva decat sa ne aduca tuturor multa fericire!
    La multi ani, Arina! :*

    RăspundețiȘtergere