luni, 28 februarie 2011

Nu suport...

… lumânările parfumate, decorative, romantice sau cum or mai fi ele… și mai ales să le primesc cadou.
… puloverele pe gât. Abia port uneori tricouri la bază și foarte rar rezist cu câte un colier, medalion, o mărgea ceva. Cred că mi se trage de la o helancă mâțoasă pe care am avut-o prin liceu-facultate nu mai știu și care îmi dă mâncărimi și acum când mă gândesc.
… simetria. Ceva trebuie să fie câș, ceva trebuie să fie strâmb, îmi stau pe creier chestiile paralele sau în oglindă.
… dezordinea. Nu pot pleca de-acasa până nu strâng lucrurile împrăștiate, foarte rar merg la culcare fără să pun fiecare lucru la locul lui, nu plecam de la birou înainte să fac ordine… ba îmi venea să le fac ordine și altora! Control freak!!
… pantalonii evazați. Niciodată nu am avut unii și mă cam îndoiesc că o sa pot purta așa ceva… ever! A, și bluzele lungi pentru că nu ma avantajează… sau mă fac să mă simt ca într-un sac.
… filmele cu creaturi și personaje fanteziste. Nu cred că o să mă audă cineva vreodată zicând că am văzut Avatar. Pur și simplu nu am răbdare… și sunt și prea realistă. Plus că am tendința să resping ceea ce e pe val și idolatrizat de spiritual de turmă.
… să merg cu liftul. Dacă e posibil, mai degrabă o iau pe scări. Ce noroc pe capul meu că stau la curte acum!
… zgomotele și gălăgia și televizorul cu sonor tare. Eu ascult muzica încet. și în nici un caz nu mi se pare că sună mai bine dacă îmi sparge timpanele.
… caramelul… și nici glazurile. Mi se par prea dulci și cleioase. Și apropos de dulciuri, nu suport căpșunile decât în starea lor naturală. Orice desert cu căpșuni e unul ratat din punctul meu de vedere.
… să dorm. Dorm pentru că vine noaptea și pentru că trec mai ușor peste întuneric (că și p-ăsta îl urăsc!)… și pentru că trebuie, pentru că sunt obosită.

Și în rest nu suport toamna, frigul, galbenul și rozul cum ziceam mai deunăzi, încălțămintea cu vârful sau călcâiul sau ambele decupate, mânecile trei sferturi pentru că am mereu tendința să trag de ele. Și în rest mincinoșii sau minciunile, lingușelile și prefăcătoria, lăudăroșii și pe cei care au o parere prea bună despre ei înșiși. Eu zic că, dacă mă chinui puțin, mai găsesc. Oare asta înseamnă că am eu o problemă?!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu