luni, 14 februarie 2011

Sa iubim cu masura

Nu, acesta nu va fi niciodata indemnul meu pentru ca dragostea nu are limite in timp, in distante, in ganduri.
Desi in adolescenta Ziua Sfantului Valentin era prilej de mare bucurie si moment mult asteptat, am inteles cu timpul ca dragostea nu reclama o zi a ei pentru ca ar insemna sa o ingradim, sa o banalizam, sa o facem mai putin speciala.
Nu am nimic personal cu aceasta sarbatoare dar pur si simplu nu mi-o pot insusi pentru ca imi place sa iubesc 24/7/365 (366).
La fel, imi place oricand sa fac cadouri din suflet si prefer zilele noastre in care sarbatorim ceva special, in locul acestei sarbatoriri la gramada si fara personalitate.
In fine, pana la urma fiecare este liber sa aleaga si daca cineva opteaza sa fie la fel cu o lume intreaga, sa cumpere trandafiri rosii, bomboane in forma de inimioara sau pernute cu texte siropoase, astazi si numai astazi, atunci comerciantii vor fi mai mult decat bucurosi.
Cred ca mai este un motiv pentru care pana si romanii (care nu au o legatura directa cu Sfantul Valentin) sarbatoresc aceasta zi: barbatii cred ca noua ne pasa de aceasta zi iar femeile au impresia ca barbatilor nu le pasa de ea. Din aceasta contradictie, barbatii se simt oarecum nevoiti sa se alinieze dand curs acestor cerinte ale cotidianului iar noi femeile, bucurandu-ne ca au reactionat, apreciem gestul lor si uite asa totul devine obisnuinta si ne intra in reflex: daca este 14 februarie, trebuie sa sarbatorim Ziua Indragostitilor!
Ei bine, eu ma consider si mai castigata pentru ca prefer cadourile care sa ma surprinda fara vreo ocazie, prefer sa sarbatoresc zilele stiute numai de noi si sa iubesc 365 (uneori si 366 la fiecare 4 ani) de zile pe an!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu