joi, 24 martie 2011

Dineu cu prosti v2.0

Cafeneaua vieneza strikes again!
Aseara fetele (+ baietii lor, of course!) au fost la teatru la savuroasa comedie Dineu cu prosti. Pentru unii in reluare, pentru altii in premiera, ne-a facut mare placere, am ras, ne-am distrat si binedispus, ne-am incarcat bateriile pentru o luna intreaga! Am aplaudat mult pentru ca pana la urma cum poti rasplati altfel, tu umil spectator, dedicatia si talentul unor mari artisti?
Sala pestrita macar a fost la unison: ne-a placut si mai vrem!
Si mi-a mai placut ideea de a merge la spectacol cu oameni care ne sunt dragi. Parca a merge la teatru solitos nu este asa placut desi oricum nu comunici in mod direct cu nimeni in timpul piesei dar macar ai bucuria ca nu te distrezi doar tu.
Nu imi place sa merg la orice piesa (comediile vor fi mereu favoritele mele) si nici nu imi place sa fac exces pentru ca astfel i-as stirbi din farmecul aparte.
Si imi mai plac escapadele de dupa piesa la cate un restaurant pentru a stapani foamea sau pofta de ceva bun, "interzis" si care sigur ingrasa!
Wonderful times!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu