joi, 31 martie 2011

Inca o postare mancareata

Am zis ca nu mai gatesc!! Si nu m-am tinut de cuvant. Aseara am facut pui si cartofi la cuptor dupa reteta/retetele Danutzei. Foarte gustos si aratos, dar nu ma laud cu ele pentru ca n-am pus nimic de la mine, am urmat cu exactitate indicatiile primite. O incurajez in schimb pe ea sa le “publice” pentru ca, spre deosebire de mine, ea stie sa gateasca… eu doar incerc sa fiu o mama buna si sa nu ii dau copilului prefabricate.
Mai departe! De dimineata m-a apucat pofta de dulce. Nu ca n-as fi mancat si ieri budinca de vanilie sau alaltaieri rulada cu frisca... a, da si frisca in fiecare dimineata la cafea. Dar pofta de dulce la mine e mereu prezenta. Asa ca am zis sa fac niste fursecuri... ca sa satisfac si capitolul rontait. Am gasit urmatorul model: http://mihaela-bunatati-din-bucataria-mea.blogspot.com/2008/06/fursecuri-cu-gris-si-rom.html si mi s-a parut foarte usor de executat.... adica nu doar mi s-a parut, asa a si fost. Doar ca, in interesul copilului, ca sa ii dau sa guste ca e tare pofticioasa, in loc de zaharul normal am pus zahar brun... si eu zic ca merge linistit sa folosim mai putin de 100 de grame, iar in loc de esenta de rom... n-am mai pus nici o esenta. Am pus scortisoara si miroase si acum in casa de mi-a luat-o nasul razna de tot. A, si neaparat unt – margarina nu-mi inspira prea multa incredere.
Ale mele au iesit asa:



Si ca tot e vorba de copii, pentru astia mici care trec de 1 an, ca sursa de inspiratie, am avut succes cu:
- cartofi fierti zdrobiti si amestecati cu putin unt, dovlecel ras, un ou, asezati intr-un vas termorezistent si acoperiti cu mozzarella rasa. Puneti, bineinteles, si un strop de sare ca nu e mancare de regim. Am facut variante si cu broccoli, cu branza dulce si putina smantana, cu marar. E buuuun... pentru ne-carnivori.



- spanac tras la tigaia teflonata cu putina sare, o lingura de iaurt si un ou batut. Noua ne place cu mamaliga. Cat o sa ne placa... peste vreo cativa 3-4 ani, pe modelul lui tati, o sa sustinem ca nu ii plac balariile. Asta daca n-o sa ni se para mai interesant sa fim vegetariene, ecologiste, bio sau mai stiu eu cum.



Pofta buna!

Un comentariu:

  1. multumesc pentru aprecieri, dar nu le merit...nu sunt chiar asa de priceputa. Imi place si mie sa experimentez. Si as experimenta mult mai multe retete daca nu s-ar vedea la cantar fiecare bucatica de mancare infulecata :)))
    Mi-ai facut pofta de niste fursecuri. Poate fac cateva sa mananc diseara cu lapte, desi mi-am propus ca dupa 7 seara nu mai mananc nimic :((((

    RăspundețiȘtergere