marți, 19 aprilie 2011

O crema

Azi la pranz am mancat ceva cu maioneza. Si, cum nu sunt deloc rezistenta la ea, am cam incurcat-o! Adica imi place, dar ma risc o data pe an sa mananc pentru ca mi se face atat de rau, incat un an dupa tentativa nu ma mai ating de asa ceva.
Deci azi am facut-o lata. Si in consecinta am zis sa ma dreg cumva. Am luat dintr-o carte o reteta super-rapida ca, deh... fiind intr-o stare precara, sa zic asa, nu m-am incumetat sa bat, sa frec, sa combin sau mai stiu eu ce... nu prea mult in orice caz. Norocul meu ca pentru Tiramisu pe care l-am facut sambata am luat cantitate dubla de mascarpone. Asa ca am avut ingredientul principal.
Prin urmare, cu reteta asta treaba sta asa: 4 galbenusuri frecate cu 120 de grame zahar pana iese o chestie cremoasa. Apoi se toarna vreo 30 pana la 50 de ml rom alb pentru finete (eu am optat pentru varianta mai light) si se amesteca treptat si branza de ziceam mai sus. Toata smecheria e cu rabdarea de a freca galbenusurile alea in prima faza ca sa stea produsul final cat mai intepenit. La mine intepeneala a iesit cam medie, dar nu mai conteaza. Am luat 2 linguri si restul l-am bagat la rece... dupa ce am ras niste ciocolata pe deasupra. Am luat lingurile alea si m-am dres oarecum, desi nu am facut abuz... ca-s singura acasa cu copilul si nu-mi permit sa ma alcoolizez prea mult.
Deci, daca nu va deranjeaza ouale crude, nu vreti sa munciti prea mult si nu sunteti nici traditionalisti/e (stiu, cam multi “daca”), reteta asta e o varianta pentru Paste. A, si daca gasiti mascarpone ca tin minte ca inainte de Revelion nu se gasea pe niciunde!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu