joi, 7 aprilie 2011

Pentru jumatate de zi

Desi m-am trezit relativ devreme, azi mi-am dat seama ca pana la pranz am uitat sa mananc. Nu mi s-a mai intamplat chestia asta din timpul facultatii. O fi semn ca intineresc?

N-am uitat in schimb sa hranesc copilul, sa beau 2 guri din cafeaua lasata de al meu sot in ibric pe aragaz (asta face el in semn de „buna dimineata” daca tot nu mai e acasa atunci cand fac si eu ochi), n-am uitat sa ma uit pe fereastra si sa ma bucur ca e soare si ca iarba din curte are verdele ala proaspat pe care il ador, n-am uitat sa arunc o privire caisului din dotare (tot in curte) si sa zambesc vazandu-l plin de floricelele roz pe care de-abia le asteptam sa se deschida. N-am uitat nici sa tip la Toby ca latra in casa si sa il trimit afara, sa ii explic lui Piticot cum e cu Pinocchio, lucru pe care, evident, nu l-a inteles, sa ma plang putin la mama de diverse ca na, tre’ sa o fac si pe-asta din cand in cand si, daca nu la mama, atunci la cine?!

In treacat am varsat si un ghiveci cu o floare si am avut de maturat si spalat apoi, am bombanit cu foc la adresa unor functionari publici pentru o chestie care nu mi-a iesit si am intins si niste rufe... desi pe-astea toate as fi preferat sa nu le fac. Dar poate intr-o zi o sa le duc dorul, din diverse motive, asa ca zic ca bine ca nu am uitat sa le fac si pe dumnealor.

Si n-am uitat sa scriu. Ceea ce e de bine. Sa vedem ce nu mai uit sa fac pana se termina ziua!

A, si n-am mai gatit! N-am mai facut decat niste peste prajit acum 2 zile si niste paine ieri. Nu se pune!

Un comentariu:

  1. E clar gest de om tânăr, care se bucură de zăpăcenia primăverii, asta cu uitatul să mănânci :) Când o să-ți umpli frigiderul cu ceapă verde, ridichi, căpșuni, sunt convinsă că nu o să mai uiți să ciugulești câte ceva :)

    RăspundețiȘtergere