joi, 26 mai 2011

Asa tata, asa fiica!

Am cam facut noapte alba. Dar eu sunt de vina ca nu pot dormi daca ma trezeste si cel mai mic zgomot... si nu ma mai lasa sa adorm la loc. M-am si obisnuit sa fie liniste deplina noaptea - nu trec masini, motociclete din alea asurzitoare nici atat. Mai canta cate-o pasare de noapte cand si cand (si chiar ca nu mai dorm dupa!). Si uneori mai latra cate un caine, dar asta deja e parte bine integrata a peisajului de fond si rar ma mai deranjeaza.

Problema mea de azi-noapte insa a fost speciala. Am avut concert de sforaituri pe mai multe tonalitati. Bubulina, racita fiind si cu nasucul infundat, respira si ea cum putea - adica pe guritza si cu ceva zgomote haraitoare pe nas. Si cum nu m-a lasat sufletul sa o trezesc ca sa ii pun seruri si alte cele... ar fi plans, saracutza si s-ar fi chinuit, am lasat-o sa ii faca serioasa concurenta lu' taica-su... care Doamne fereste sa sforaie!!! Respira doar putin mai cu poticneli in pozitia orizontala. Deci erau alternativ unul mai mare, unul putin mai mic, dar cutezator! Sforait, bineinteles!! (S-ar putea sa fi fost si de la Toby cateva, dar el a fost izolat in bucatarie, asa ca nu-l invinuiesc fara dovezi.) Iar eu numaram oi si avioane, motorase, tractorase si ce-or mai fi fost ele. Pe la 3 asa am vrut sa ma trezesc de tot... dar imi era mila si de mine sa stric o asa bunatate de noapte de somn!

A, si vorbesc si in somn... amandoi, tata si fiica! Cea mica il striga pe Toto... alias Toby sau orice catzel. E si normal... ca doar adoarme zicand "Toto" si se trezeste cu acelasi cuvant in cap si pe buze. Al mare vorbeste limbi klingoniene. Sau doar codificate anti-nevasta. Dar nu imi mai bat capul cu ele ca pana la urma tot mai bine deslusesc ce trebuie la lumina zilei.

Bine, hai sa nu mai dau vina pe ei. Sa zic mai bine ca nu reusesc sa dorm din cauza grijilor legate de prea multe schimbari in viata mea de zi cu zi. Nu ca as fi vreo emotiva eu!!! Sper sa trec doar cu bine de ziua de azi ca am niste drumuri de facut cu masina si la horoscop mi-au zis sa nu prea conduc. Ce nimereala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu