vineri, 17 iunie 2011

GHID 2011 (Partea a III-a)

Iulie – Cuptor
Nu imi vine sa cred ca am trecut deja de mijlocul lunii Iunie si vorbim de planuri pentru luna lui Cuptor.
Pentru ca in mintea mea doar August este luna de concedii in timpul verii (= mai mult de 5 zile libere consecutive), pentru luna Iulie as propune un weekend racoros pe aproape, pe langa Bucuresti, la Cota 1400, impreuna cu o vizita la Peles si Pelisor (pentru un touch cu tenta educativa).
Un alt weekend l-as petrece prin vecini, la bulgari, la Veliko Tarnovo pentru a schimba aerul si peisajul.
Si m-as mai racori la o terasa cu multa verdeata, m-as plimba cu bicicleta si as manca muuulte fructe si inghetata!


August – Gustar
Ajunsi in August putem visa la adevaratul concediu!
Am cateva idei pe lista si poti alege in functie de preferinte:
O saptamana in Skiatos, Grecia, daca iti doresti o locatie cosmopolita si vibranta;
Un ultra all inclusive intr-un hotel de 5 stele din Antalya daca vrei sa ai tot confortul la dispozitie;
Daca vrei insa sa combini marea si soarele cu ceva istorie si plimbare, Lisabona pare destinatia ideala!
Si nu uita sa profiti de data de 15 cand este liber conform legii iar anul acesta chiar cade intr-o zi din cursul saptamanii!

Septembrie – Rapciune
M-am inspirat pentru aceasta luna din etimologia cuvantului "rapciune". In Septembrie m-as duce la cules. Mere, struguri, whatever, numai sa retraim amintirile placute ale copilariei.
M-as mai bucura anticipat de niste must si pastrama de oaie. Mi-as face cadou o incursiune intr-un loc unde poti picta pe ceramica si poti pleca cu rodul muncii tale acasa, just for fun, ca talent avem ... nevoie!
Si as pregati tot felul de bunatati si i-as invita pe cei dragi la un picnic pentru a ne bucura de zilele inca putin racoroase, in cadrul unui festin culinar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu