luni, 27 iunie 2011

HOT

De cand ma stiu am fugit de mancarea picanta!
Nu am inteles niciodata de ce trebuie sa te chinui ca sa iti faca ceva placere!
Si daca atunci cand mergeam la “mexicani” precizam de fiecare data ca doresc mancarea nepicanta, ei bine, atunci cand a venit vorba sa incercam si mancarea indiana, am refuzat-o ferm cu incapatanarea ce ma caracterizeaza. Din start stiam ca la ei nepicant inseamna ca tot iti ciupe limba, apoi mi s-a parut ca are prea mult sos si prea multe condimente, deci am spus pas. Typical me!
Asta pana sambata cand am avut chef de o aventura culinara si am comandat la “indieni”.
Imi pare rau ca nu am putut documenta acest post cu fotografii doveditoare dar foamea si pofta au sters orice initiativa in acest sens, asa ca va trebui sa ma credeti pe cuvant!
De ce mi-a placut?
Pentru ca a fost ca o surpriza placuta, aromata, usor usturatoare dar neagresiva, condimentata, parfumata, satioasa, interesanta, intriganta, altfel, mult altfel decat ce mancam noi zi de zi. Daca mai adaug ca am mancat-o ca la ei, cu mana (in conditiile in care eu chiar nu fac asa ceva nici acasa si niciunde), pot spune ca m-am adaptat perfect specificului sau.
Cred eu ca sunt motive suficiente sa spun ca Mai vreau!
Data viitoare revin si cu poze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu