duminică, 31 iulie 2011

Inca o luna

Am zis ca iulie e sarac si l-am subestimat. Nu pun la socoteala zilele foarte grele ca asa au fost majoritatea. Ma gandesc la ultimele trei... Si am incheiat glorios.

Vineri zi lunga, dar incheiata la o limonada si apoi la lychees cu inghetata. Asta din urma e un desert care nu prea m-a convins, dar e singurul fel al carui nume mi-l amintesc din tot ceea ce am mancat... si suna si bine! Oricum, experimentat mancare thailandeza a fost una, dar compania conteaza cel mai mult intotdeauna si senzatia pe care o iei cu tine acasa la plecare.

Sambata a fost cu si despre copii. Si asta e intotdeauna de bine. Si n-a fost stres, ceea ce e iarasi mare lucru. Nu stiu cand a trecut ziua, dar s-a incheiat foarte frumos - micutza mea se urca singurica in pat si imi arata ca se culca si, daca ma intind langa ea, se urca pe mine si ma pupa.

Iar azi, pentru final de luna, am "petrecut" acasa intr-un cadru relaxant si prietenos. Si am inteles inca o data ca e bine sa faci ceea ce ai chef si ceea ce simti si uneori sa ti se rupa de ceea ce trebuie sau se asteapta altii sa faci. Si mai ales e bine sa nu iti fie rusine ca simti ceea ce simti si nu te fortezi sa le faci altora pe plac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu