joi, 28 iulie 2011

Update

Nu e nimic grav! :) Am criza mea obisnuita de o data la 2-3 ani in care pic total. Din cauza oboselii si a stresului, organismul meu cedeaza. Asa s-a intamplat acum 2 zile sa mi se faca rau, sa vomit noaptea, sa ma ia cu ameteli, dureri de cap si ce s-a mai putut... Din pacate nu am avut timp sa stau sa imi fie putin rau si sa imi treaca. Alergatul de la cresa la serviciu si de la serviciu la cresa in mijlocul zilei in urma unui telefon de panica ("are febra fetita, plange, tuseste, nu mananca, veniti sa o luati!"), apoi alergatul de la cresa la doctor, mersul acasa cand e caldura mai mare si aerul conditionat de la masinta stricat... toate astea te cam fac sa uiti de orice rau. Sau cu alte cuvinte imi e rau cu pauze, cand doarme ea si cand ajung la serviciu. Deci starea mea s-ar putea prelungi la mai mult de 2 zile. Dar nu e o drama. Azi si maine sunt zile grele. Apoi sa speram ca o sa ne mai putem relaxa. Si ca afurisitii aia de canini ori ies si gata, ori se mai odihnesc si ei cateva saptamani c-or fi obosit de la atata sapat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu