joi, 4 august 2011

Nice people, nice place, nice thoughts*

Sunt locuri pe care desi nu le cunosti, le placi din prima clipa in care ai auzit de ele si iti doresti, in ciuda tuturor obstacolelor, sa ajungi acolo. Apoi, dupa ce le descoperi, constati ca ai avut dreptate iar lucrurile devin si mai interesante.

Probabil sunt cateva astfel de locuri dar primele care imi vin in minte ar fi orasul Mainz datorita caruia m-am apucat sa invat singura germana, biserica Icoanei unde ne-am casatorit si am botezat-o pe Arina, ceainaria Green Tea - good tea, good cookies, good mood, hotelul Jardin Tropical din Costa Adeje unde ne-am petrecut luna de miere.


Desi pare ca voi vorbi de o calatorie, va inselati, deocamdata nu mai plec nicaieri (asta doar pana pe 15 august cand incepe distractia pe taramul galben).
Este vorba mai mult de o "incursiune" (am pus ghilimele pentru ca terenul nu a fost inamic ci deosebit de friendly) intr-o pauza de la cotidian.


Cred ca de mai bine de un an auzisem de Bacania Veche (http://www.bacaniaveche.ro/) de pe blogul lui Mazilique, le-am admirat site-ul si am tot dat Like-uri pe Facebook, drooling de la birou si promitandu-mi solemn ca va veni si momentul cand le voi face o vizita.
Dar cum toate vin la timpul lor, astazi (da, in timpul programului de serviciu recunosc, dar sa-i zicem pauza de masa totusi) m-am convins ca era locul pe care mi l-am imaginat: prietenos, cald, linistitor - mai pe scurt sau mai pe englezeste, cosy.


Nu o sa vorbesc neaparat despre bunatatile de acolo pentru ca asta veti constata pe propria piele si oricum fiecare din noi are gusturile si placerile personale (desi am plecat de acolo cu pranzul = salata cashprese si prajitura cu prune, cina = pizza de casa cu branza de burduf si placinta cu branza sarata si marar, precum si alte minunatii in borcanase elegante, pentru cunoscatorii de acasa = nu spun mai mult, ca e surpriza), dar o sa vorbesc de atmosfera.
Eu una m-am simtit ca intr-o oaza, unde am uitat de stress, de amenintarile de la birou ca voi avea de revizuit contracte in concediu la o diferenta de fus orar de 6 pana la 8 ore, de Romania in general. Ma gandeam ca este genul de loc caruia mi-ar placea sa ma dedic atunci cand m-as lasa de profesia mea, pentru ca inspira multa liniste si confort si echilibru.
Se vede si se simte ca este un loc unde se pune mult suflet si asta conteaza cel mai mult.


Ca sa concluzionez, mi-a placut si o sa revin cu drag de fiecare data (acele Brownies care imi fac cu ochiul de pe site trebuie testate chiar daca le voi compesa ulterior cu multi km de bicicleta)!

*Iar am scris in engleza si ma cearta tata, dar sincer nu ma pot abtine si apoi toate orele de pregatire din copilarie trebuie sa fie evidentiate undeva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu