luni, 17 octombrie 2011

De pe bloguri adunate

Alta duminica, alta zi de gatit. Am o lista de bloguri care ma inspira si iau retete de acolo. Le adaptez pentru ca ba nu am toate ingredientele, ba nu-mi plac toate si le inlocuiesc cu variante mai ok pentru mine, ba nu-mi iese gramajul pentru ca, daca folosesc cantarul meu de bucatarie, imi iese aluatul prea gros sau crema prea dulce. Oricum sunt un mare fan al celor care gatesc cu placere si dau si retetele mai departe... ba pun si niste poze de te innebunesc de pofta!

Deci ieri am facut chiftelute, sarmale, peste prajit cu mamaliga si usturoi si mai ales...

... eclere cu crema alba. Si crema chiar a iesit buna!!



si prajitura cu iaurt si cocos:



Pozele nu au iesit chiar bine, dar la gust incep sa ma specializez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu