luni, 10 octombrie 2011

Mini-Picasso la 1 an si 8 luni

Am cel mai zbanghiu copil! In 2 ore de cand am ajuns acasa de la cresa, a reusit sa se scrie pe ambele maini cu pixul de nu mai gasesti locsor liber, mi-a restartat programul masinii de spalat de 3 ori, si-a prins parul in rotile invartitoare ale unei masinute... si n-a fost chip sa il mai descurc, ci am taiat 2 suvite in urletele ei ca, deh, tot eu eram de vina, iar acum ii explica unui prieten imaginar, aratand cu degetul, ceva despre un "eletant". Iar prietenul cred ca e mai degraba prietena si de buna seama nu intelege pentru ca ii spune si "pucea". Nu trebuie sa mai spun ca locurile preferate sunt pe gresie - intinsa, cu totul in lighean sau pe masuta si pe orice cutie ii mai iese-n cale - in picioare. Daca nu am avut probleme cu inima pana acum, clar or sa-mi creasca!

Uit de toate insa pentru ca am langa mine si prima ei opera de arta. Mi-au dat de la cresa la plecare si minunatia la care a lucrat ea azi. Pai sa nu te topesti?!?! Si e mov, da?? Ca nu degeaba i-am tot explicat eu ca e in trend!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu