luni, 19 martie 2012

Pe principiul rucola e amara!!

M-am apucat, cu un mare si curajos avant, sa experimentez salate. Rationamentul a fost cam urmatorul: toata lumea a dat-o pe diete, toate colegele mele sunt mereu cu geanta de sala la purtator, e o intreaga campanie cu slabitul asta de primavara! Asa ca m-am uitat in oglinda, m-am urcat pe cantar si am zis ca e cazul sa fac si eu ceva. Cum de sala nu am timp, hai cu dieta! Ce dieta nu ma omoara din prima (in afara de aia cu dulciuri pe care, fir-ar sa fie, nu a inventat-o nimeni!)?!?! M-am gandit eu ca una cu salate.

Ei, as!!! Nu numai ca nu o iau in jos cu cateva grame macar, o iau in sus! Da, stiu! Depinde cu ce e salata, depinde ce mai pui langa ea. Eu zic ca nu fac excese si greseli prea mari. Recunosc, poate pun 2-3 linguri ulei de masline in loc de una. Dar nu pun maioneze sau alte sosuri, doar putin otet balsamic. Si carnea e de pui si ala facut la gratar, fara piele, saracu’, aproape numai osul de ros… glumesc! :) Sare mai deloc si… ma omoara ierburile!!!! Varza chinezeasca, salata iceberg – acceptabile. Dar pentru rucola asta atat de la moda, zau ca eu nu gasesc hazul!!! Nu suntem compatibile si cred ca de nervi ma si ingrasa. Prin urmare spanacul crud nici nu mai sunt dispusa sa il incerc. Atatea cruditati! Telina mi se pare neprietenoasa, ciupercile le urasc de mult, ardeii, parerea mea, nu merg decat cu branza, iar ridichile, ceapa, prazul, guliile nu merg deloc! Am vazut unele retete si cu napi si, cu scuzele de rigoare, imi cam aduc aminte de Floricica lu’ mamaie, in sensul ca Floricica era o vacuta, simpatica, dar totusi vacuta!!

Doaaaamne! Ce-am ajuns sa scriu! E un lucru testat – cu cat imi impun mai multe restrictii, cu atat mi se face pofta de ceea ce nu am voie si cu cat imi promit ca ma tin serios de treaba, cu atat apar ispite peste tot in jurul meu. Nu ca as da fuga la fast-food pentru un hamburger si ceva cartofi prajiti, si nici macar la gogoseria din colt nu m-as duce (ca e si peste drum si nu-mi e in drum). Dar am stat toata ziua cu o briosa pe birou si mi se rupe sufletul sa o vad cum se iroseste! Plus ca, sa zica oricine... nu e rucola amara???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu