miercuri, 28 martie 2012

Salonul Auto de la Geneva 2012





Salonul International Auto de la Geneva (editia 82) a fost ca o gura de aer proaspat care te scoate din cotidian. 
Eu nu conduc si teoretic nu am nicio tangenta cu masinile dar apreciez frumosul si unele sunt cu adevarat opere de arta si lucrari elaborate.
 Daca esti un fan impatimit probabil o singura zi la salon nu iti va ajunge. Daca esti doar un spectator asa ca mine o zi intreaga va fi o adevarata incercare, un tur de forta pe care il vei trece cu bine cu putin ajutor (cum ar fi o gogoasa berlineza, un carnat abia luat de pe gratar si ceva bere), dar la final cu toata oboseala te vei simti mai castigat. 
Logistica si spectacolul oferit sunt impresionante.
Eu m-am indeletnicit mai mult cu pozele decat cu admiratul masinilor pe viu, dar mi-au ramas in suflet cateva in care m-am urcat si pe care le-am mangaiat ca pe un obraz drag. 
Am vanat cu obiectivul toate frumusetile salonului si ma refer aici si la fetele ce reprezentau diversele marci expuse, de la copile banale, la femei frumoase si sexy, cele din urma fiind insa slab reprezentate dar echilibrand din plin balanta.
Poate fi o experienta incantatoare sau frustranta, depinde de tine ce alegi: sa te incarci cu energie pozitiva si sa te bucuri ca ai avut ocazia sa ajungi acolo sau sa te enervezi ca bugetul nu iti ajunge sa iti iei ultimul model de Ferrari. 
Cu siguranta mi s-a deschis pofta de a merge la astfel de evenimente si la Geneva voi reveni cu placere (pe langa Salonul auto am in vedere si un anume magazin de pantofi descoperit in peregrinarile prin oras, deci am cel putin doua motive intemeiate) dar in timp nu ma voi limita doar la aceasta pentru ca Europa cel putin ne mai ofera si altele precum salonul de la Paris, Frankfurt, Moscova si de ce nu Londra - daca va fi reluat (asta ca sa raman "in the neighbourhood" si sa nu ma obraznicesc si sa amintesc de saloanele de la Detroit, Tokyo sau Dubai).
Cu greu am selectat doar cateva imagini care personal mi-au placut tare mult, independent de afinitatea fata de o marca sau alta.
Enjoy!






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu