luni, 9 aprilie 2012

Un week-end in familie

Nu cred ca este bucurie mai mare decat sa ii ai pe cei dragi alaturi si sa fie pace si armonie.
Week-end-ul acesta am stat numai de petreceri pentru ca am avut o tripla sarbatoare: 2 flori, una mica si gingasa, cocheta si cu mare lipici la public, un floricel mai maricel (nu spui cine, persoana importanta) si venirea parintilor mei in Capitala (eveniment in adevaratul sens al cuvantului!).
Ce poti sa iti doresti mai mult decat o familie mare si frumoasa? De la cei mai mici, la cei mai mari, cu totii ne-am bucurat unii de ceilalti si am profitat la maxim de cele cateva zile petrecute impreuna.
Si am sarbatorit cu shopping, cu tort, cu coniac armenesc si sampanie, cu plimbari la Targul de Florii si la Salonul Auto si mers la spectacol si multe bunatati de la toate gospodinele care ne inconjoara :) .
A fost tare dragut si speram sa repetam istoria ca ne place sa fim numiti recidivisti :) cand e rost de sarbatoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu