marți, 8 mai 2012

Finala si bucurestenii

Bucurestiul iubit s-a impanzit astazi de un prim val de straini, in special spanioli, veniti pentru Finala UEFA Europa Leaguecare ce va avea loc maine pe National Arena. 
Am avut ocazia sa observ de dimineata atat pe straini cat si pe bucurestenii nostri. Si m-am distrat (era rasu-plansu mai exact) in sinea mea constientizand faptul ca Bucurestiul si probabil intreaga Romanie sunt un teritoriu total aturistic (nu stiu daca exista cuvantul, daca nu, o sa am o discutie serioasa cu Academia Romana :D ). 
Romanii nostri intorceau capul dupa proaspat sositii spanioli de parca ar fi vazut cine stie ce extraterestru. Si mi-am adus aminte ca in China, anul trecut, doar in orasele micute si uitate de lume se mai minunau locuitorii de fetele noastre europene dar macar cei de acolo aveau o scuza ca noi aveam pielea si ochii diferiti si probabil eram ciudatei din perspectiva lor. 
Dar a te holba tu roman la cativa spanioli care trec pe bulevard mie imi suna a faptul ca pe la noi lumea nu e obisnuita sa vada si alte natii decat cea proprie (usor de recunoscut si identificat nu doar dupa vorbe dar si dupa fapte) si asta pentru ca turism la noi nu prea exista  ...
Pai si atunci care e solutia?
Solutia se numeste promovarea patriei, a capitalei noastre si a tot ce tara are mai frumos. Trebuie sa invatam sa atragem turistii, sa invatam sa le oferim conditii bune si ospitalitatea cu care ne laudam (mai mult la nivel teoretic), sa ii obisnuim sa isi cheltuie banii de vacanta la noi si nu la altii. 
Pentru asta trebuie sa lucram cu totii pentru ca ziua de maine sa ne ofere noi posibilitati. Hai ca incepe sa sune a mesaj electroral :D . 
The End!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu