joi, 21 iunie 2012

Covrigul cu susan si porcusorul de Guineea

Probabil saptamana asta o sa amintesc cam mult de workshop -ul de creativitate dar pana la urma asta nu poate fi decat un lucru bun!
Din cauza acestui curs am poftit cateva zile la un covrig cu susan pe care mai ieri l-am devorat cu pofta dupa ce i-am facut cateva poze si l-am dat pe gat impreuna cu o limonada (63% limonada cred ca poate fi numita asa si nu bere, nu? - se pare ca cineva, persoana importanta, mi-a deschis gustul pentru respectiva licoare).
Probabil va intrebati ce legatura are porcusorul de Guineea cu covrigul. Nu are niciuna si totusi cei doi sunt in stransa legatura. Nu, nu va panicati, nu m-am transformat peste noapte intr-o pet lover, e ceva mai subtil de atat!
La workshop ne-am distrat cu un exercitiu prin care trebuia sa legam 2 propozitii din lumi diferite (= fara nicio legatura una cu cealalta, scrise de fiecare dintre noi si pe care le-am tras la sorti), una era cauza si cealalta efectul. Si uite asa de la o broasca testoasa am ajuns sa aflam ca Elvis traieste intr-un sat din Romania, de la un leu scapat de la zoo am aflat povestea boldurilor de pe scaunul invatatoarei, de la o vrabie mancata de o pisica am trecut la o nunta gipsy si de la niste covrigi cu susan am ajuns intr-o telecabina din Busteni blocata cu 10 oameni si cu un porcusor de Guineea in ea.
Distractia maxima si exercitiul de creativitate au constat de fapt in a face 2 lucruri fara noima sa fie legate unul de celalalt si sa formeze un tot unitar ca si cum scopul lor a fost acesta inca de la inceputuri.
Ma gandeam ca si in viata putem rezolva un astfel de puzzle si sa facem ca lucrurile, evenimentele sau persoanele ce ne inconjoara sa se lege si sa graviteze in jurul nostru in armonie. La fel si in viata, putem deveni creativi si sa incropim din bucati numai lucruri frumoase si coerente.
Hai ca putin Zen chiar nu ne strica, nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu