luni, 25 iunie 2012

Poseta din reviste

Am plecat la un curs de fotografie si m-am facut si cu o poseta - tipic pentru mine, ce sa spun :), fata orientata!
Ziceam ca am fost la Green Fair si aici am descoperit multe obiecte interesante, pline de migala, dedicatie si de dragoste.
Am invatat si aici o sumedenie de lucruri despre cum se folosesc materiale conventionale sau mai putin conventionale ca sa obtii de la basic la ceva la care nici nu te-ai fi gandit. Totul s-a mulat perfect cu ce am invatat la workshop-ul de creativitate in fotografie.
Si pentru ca am fost fascinata de faptul ca o revista, un ziar, niste banda adeziva, ata si ac si multa rabdare au dat nastere unui plic fancy, nu am putut rata ocazia si sa nu fac o achizitie a unui accesoriu cu totul special.
Si pentru ca am promis ca ma voi lauda cu ea, trebuie sa ii multumesc, pe aceasta cale, doamnei Mariana Popa - handmade artist, pe care o puteti intalni si la urmatoarele editii ale Green Fair (am si datele dumneaei de contact pentru cei interesati). Abia astept urmatoarea iesire sa imi scot noua achizitie la plimbare! Inteleg ca am toate sansele sa fac furori in club ;) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu