luni, 2 iulie 2012

Echimoza


Fix acum 3 saptamani am fost sa imi fac niste analize de sange (don’t panic, regular check) si m-am imbogatit cu o imensa vanataie.
Am trecut de la stadiul de furie, la cel de mirare si apoi am ajuns la resemnare. Aveam sa convietuim ceva vreme, asa ca am decis sa ne acceptam reciproc.
Dupa calculele mele, m-am gandit ca ma va insoti cam 3 saptamani si ca am timp suficient sa ne si imprietenim. Mi-am facut planuri marete legate de aceasta noua relatie din viata mea: aveam sa ii fac poze si sa ii surprind toate stadiile de evolutie, aveam sa imi amintesc de orele de Medicina Legala din facultate pentru ca echimoza este un fel de cameleon care iti poate povesti multe in functie de culoarea pe care o poarta la un moment dat, aveam sa o port triumfal ca pe un trofeu al curajului meu, aveam sa o asortez cu tinutele purtate si ea, ea avea sa ma insoteasca in tot acest timp in aceasta simbioza perfecta.
Timpul a trecut incet si repede totodata, eu am fost prinsa cu jobul, cu prietenii, cu alte activitati si ea in tot acest timp si-a vazut de drumul sau, de la vinetiu la galben. Intr-o zi am constatat cu stupoare ca abia se mai vede. M-a cuprins panica. Cand oare a trecut timpul? Cum de nu am reusit sa facem impreuna nimic din ce ne propusesem? Ce mai pot face acum? Baiatul acela (a.k.a. Horatiu) de la care ni se trage expresia Carpe Diem, posibil sa fi stiut ceva.
Mi-am luat ramas bun de la amintirea acelei pete de culoare si am tras niste invataminte despre viata in general.
Trebuie sa ne bucuram de ceea ce avem si de ceea ce ne inconjoara, aici si acum, pentru ca pana la urma, prezentul este tot ce conteaza.
Trebuie sa invatam sa nu amanam la nesfarsit ceea ce putem face astazi pentru ca maine este uneori prea tarziu.
De asta nu trebuie sa ezitam sa fim alaturi de cei dragi, sa le daruim un sarut sau o imbratisare sau o vorba buna atunci cand simtim si mai ales atunci cand au nevoie de toate acestea.
De asta trebuie sa invatam sa nu ne lasam dusi de valtoarea cotidianului si sa pretium oamenii frumosi ce ne inconjoara si clipele primite in dar. 
Trebuie sa iubim viata in general si sa ne lasam iubiti de ea si sa ne bucuram si de cele mai marunte lucruri, la timpul potrivit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu