vineri, 31 august 2012

Ce atata vara??

Parca a innebunit toata lumea azi cu vara care se termina! Asta e evenimentul major – la tv, la radio, pe Facebook… oriunde mai intalnesti pe cineva amator de conversatie. Si, dupa ce toata vara ne-au agasat melodia si glumele rasuflate despre natafletu’ ala care vara nu doarme, acum se presupune ca ar trebui sa rasuflam usurati ca in sfarsit se duce si el la somn! Ma rog, el cu gaselnita, fraierii i-au cantat in struna si l-au promovat.

Pe mine una ma deprima toamna. Nu pot sa o sufar deloc!!! Dar ce-ar trebui sa fac?! Azi sa jelesc vara dusa si apusa si de maine incolo sa tin doliu pana la 1 martie? N-am nici un chef! Si-asa a fost o vara de munca… toamna o sa fie asa si-asa… pai zic sa astept cu nerabdare iarna atunci sa ma odihnesc. Unde mai pui ca mi-e o pofta de sorici si slanina!!! La zapada nu vreau sa ma gandesc, dar o sa am concediu destul de lung… si o sa stau la caldurica sa citesc, sa ma uit la seriale… Pai nu-i bine??? Si vin aniversari si zile de nastere si cadouri si musafiri si vizite si iesiri in oras. Sa le ratez pentru alte zile de vara in care toata lumea da bir cu fugitii in concedii??? Dispar tantarii si mustele, o sa beau ceai cald la greu, vine placinta cu dovleac, vine mustul mai intai, mai pica si vreun liber ceva, mai o nunta, mai o plecare de week-end. Ce-au, dom’le toamna si iarna pana la urma??? Daca stau bine sa ma gandesc chiar m-am plictisit sa aud de plecari in Grecia, Turcia si Bulgaria, m-am ultra-mega saturat de reluarile de la tv (nu ca m-as uita foarte mult la tv)… o sa duc dorul traficului mai lejer, dar asta e! Cine le poate avea pe toate?!

Si daca n-o sa am eu un sfarsit de ianuarie si o luna februarie… de nici n-o sa stiu cand si unde s-au dus… ei, numai sa vedeti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu