miercuri, 29 august 2012

Din permanenta operatiune casa

Apropos de lucruri simple care pot schimba o stare de spirit… sau de ideea aceea de a gasi bucurie si incantare in maruntisuri… Am cumparat azi faianta si gresie pentru una dintre bai, cea a copiiilor cum ii mai zic eu. Nu am mai fost de multa vreme asa incantata de un lucru achizitionat… unul mai complex mai precis. Si nici asa sigura ca e exact ceea ce voiam n-am mai fost de o buna bucata de timp. Adica mi-a ramas sufletul la ea de cum am vazut-o, ba chiar am avut emotii de ieri pana azi ca nu o mai gasesc!

M-am obisnuit sa fac compromisuri, sa accept ce se poate, am obosit din cauza prea multor lucruri de realizat si a prea multor detalii de stabilit, incat am ajuns sa le iau pe toate cum se nimeresc si sa nu ma mai implic prea mult. Si dintr-o data nu a mai fost suficient sa fie ok, mi s-a pus pata sa fie super! Super din punctul meu de vedere, pentru gustul meu. Macar in anumite aspecte, cele vizibile si care fac diferenta, sa fac alegeri cu care sa fiu multumita pe o mai lunga perioada. E adevarat ca si bugetul prevazut pentru actiunea asta a fost cu mult depasit (prin urmare in loc de gresie si faianta pentru 2 bai am luat doar pentru una), dar cred ca merita efortul… si spargerea fondului de urgenta. Pentru ca, asa cum spune cineva important, nu spun cine – persoana marcanta, prefer putin si cu icre, decat mult si doar cu ceapa! :) Si daca tot e de munca si de investit (si bani, si timp, si suflet), macar sa stim pentru ce ne zbatem! Si pana la urma... a fost sa fie, pentru ca altfel nu as fi dat peste ea intamplator.

Abia astept sa vad cum va iesi baia asta in ansamblu la sfarsit! Cine zice ca o simpla baie, ba si mica pe deasupra, nu poate fi un enorm motiv de satisfactie?!   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu