duminică, 19 august 2012

Idei de mic dejun: Akoori with a twist

Vara, se stie, nu ma omor cu gatitul, din gratar si salata nu ma scoti. Cu toate astea micul dejun de week-end ramane un rasfat. 
Si pentru ca ieri am vazut la televizor o reteta de omleta indiana (parsi mai exact) numita akoori, m-am gandit sa o incerc dar with a twist, adica adaptandu-ma ingredientelor pe care le aveam in casa si adaugand astfel o amprenta personala.
Daca vrei altceva de la o simpla omleta, daca ai pofta de arome si gusturi indepartate care sa te poarte cu gandul spre Asia si nici nu vrei sa petreci prea mult timp in bucatarie, akoori este recomandarea perfecta. Poate inlocui cu succes si un pranz la nevoie.
Sa va spun cum am procedat eu spre deosebire de reteta Ninei Wadia. 
Am calit o ceapa de apa (rosie) mica, taiata marunt, intr-o lingura de ulei de masline. Am adaugat apoi 2 catei de usturoi taiati in bucati foarte mici, am adaugat cateva seminte de chimen, un praf de turmeric si unul de garam masala si ceva ardei iute uscat. Am taiat in bucatele mici o rosie mare si am adaugat-o si pe aceasta. Intre timp am batut 3 oua cu sare, piper si 2 linguri de lapte batut.
Dupa ce rosia a devenit moale si s-a imprietenit cu restul ingredientelor, am adaugat si ouale. Am amestecat mult si bine si la final am consolidat aromele cu niste marar proaspat.
Am prajit niste paine cu secara pe care am uns-o cu unt cu verdeata si usturoi si peste aceasta nebunie am asezat omleta.
Se poate manca asa sau, pentru un plus de gust se poate adauga sos picant sau chiar mustar.
Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu