marți, 11 septembrie 2012

De ora tarzie...

Probabil o sa ziceti ca am luat-o razna! Dar imi e dor de o zi ploioasa! Din aia intunecata, un pic friguroasa... adica suficient de "pic" incat sa ma cuibaresc in pat sub patura. Sa aud picaturile de ploaie pe pervaz... fara nici o legatura cu romantismul. Doar sa pot sta acasa, fara nimic important pe ordinea de zi, sa am doar liniste si senzatia ca mai spala stropii mici din praf si din atmosfera incarcata si din griji... Si ca macar pentru o zi se mai domoleste goana cotidiana dupa toate cele.

Cand e soare si cald si o zi frumoasa in general parca nu-mi permit sa stau pur si simplu degeaba. Daca afara ploua, dar ploaie inceata, care nu se grabeste nicaieri timp de ceasuri bune, exista scuza perfecta de a lenevi, de a pierde timpul, de a nu avea chef.

Cred ca nu mai am mult de asteptat, nu? Si am tot zis ca ma deprima toamna. Dar chiar am chef de vreme racoroasa petrecuta intr-o casa calduroasa cu oameni dragi, prieteni... sa ne adunam de pe drumuri si sa ne dedicam timp noua cu povesti si impresii si sentimente si confesiuni. Va astept cu mare drag in primul week-end ploios si friguros! Chiar sunt curioasa cine ar da primul semn! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu