joi, 13 septembrie 2012

Tu & Eu


Sunt fiecare pas purtat in fiece oras pe care l-am strabatut
Sunt fiecare gand bun
Sunt fiecare zambet citit pe fata celor dragi
Sunt fiecare lacrima de bucurie, fiecare tresarire de emotie si fiecare fluture din stomac
Sunt speranta si alinare
Sunt incredere si curaj
Sunt putin din fiecare om frumos pe care l-am intalnit in viata asta si in cele trecute
Sunt culoare si frunze si flori
Sunt cantec si vers si rasarit
Sunt ziua de duminica
Sunt ceva vechi, ceva nou, ceva de imprumut si
ceva albastru
Sunt ceea ce m-ai invatat tu sa fiu atunci cand ai ales sa fii al meu
Sunt ceea ce gandesc si totusi nu sunt nimic fara tine
Si uite ca nici macar nu imi trebuie o zi speciala sa iti spun, chiar si asa mai pe ocolite, ca Te iubesc!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu