duminică, 11 noiembrie 2012

Top 3 targuri de Craciun aproape de casa

Nu stiu altii cum sunt dar eu incerc sa gasesc bucurie in orice. Am un exemplu foarte simplu: nu imi place iarna - frigul, poleiul, hainele groase sunt cateva din minusurile acestui anotimp, in viziunea mea.
Cu toate astea, iarna imi ofera prilejul de ma bucura de o sarbatoare speciala, Craciunul. Trecand peste semnificatiile religioase, imi place sa ma bucur an de an de obiceiurile laice care dau pana la urma un farmec aparte intregului anotimp. De la goana dupa cadouri, la colinde, mirosul de cozonaci, scortisoara sau vin fiert, impodobitul bradului sau bunatatile traditionale, toate conspira ca sa imi ofere momente speciale si cum altfel, decat alaturi de cei dragi.
De ceva vreme, am descoperit si bucuria de a colinda targurile de Craciun. Ar putea deveni, chiar si intermitent, o traditie de familie. 
Si pentru ca iarna uneori nu suntem dispusi sa ne deplasam prea mult, va propun un top 3 al targurilor de Craciun pe care le recomand cu caldura si care sunt destul de aproape de noi.

1. Sibiu: Pentru atmosfera vestica si pentru faptul ca avem si noi cu ce ne mandri, targul de Craciun de la Sibiu merita vizitat. Vin fiert, castane coapte, colinde, obiecte artizanale, sigur vei gasi ceva interesant aici.





2. Budapesta: Am fost de 2 ori, in 2 ani consecutivi si m-as mai duce fara ezitare. Punctul principal de atractie este targul din Piata Vorosmarty care iti va rapi privirile si iti va incanta papilele.



  
3. Viena: Un clasic, raspandit in intreaga capitala austriaca. Amplasat strategic in tot orasul, poti bifa 2 lucruri intr-unul singur: sa vizitezi Viena si sa te bucuri de minunatiile oferite de aceste piete de Craciun, chiar si la minus 10 grade sau mai "rau" de atat.




Voi ce targ de Craciun planuiti sa vizitati anul acesta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu