vineri, 11 ianuarie 2013

2013

Anul asta nu am obiective. Oricat de rau ar suna, nu prea mi-am propus nimic. Paradoxal insa e si un an al schimbarilor. Dar astea vin nu pentru ca mi le-am propus eu neaparat, ci pentru ca asa trebuie, pentru ca e vremea ca anumite lucruri sa se intample, pentru ca exista consecinte ale unor actiuni anterioare, pentru ca noi si vietile noastre nu putem ramane pur si simplu pe loc.

Sunt schimbari pentru mine si pentru fiecare membru al familiei mele si au debutat inca din ziua numarul 3 a anului. S-ar zice ca ne grabim, nu gluma! Dar, din nou, asa par sa vina lucrurile. Eu una as fi decretat 2013 mai degraba un an casnic, un an in care sa incercam sa ne obisnuim intr-o noua formula… si pe cat posibil sa ne odihnim. Zic sa ne odihnim tocmai pentru ca nu estimez sa avem parte de prea multa relaxare sau plictiseala, dar sper macar la rutina, la evenimente care sa nu ne bulverseze, la un dram de control si de organizare macar, la resemnare si puterea de acceptare a orice.

Nu sunt pesimista, incerc doar sa ma pregatesc. Pare a fi un an frumos, dar foarte greu in frumusetea lui. Si nu imi propun nimic pentru ca ma gandesc ca asa i-as face fata mai usor. Imi doresc doar ca la final sa trag concluzii pozitive, sa fiu multumita de cum a decurs… Nu-mi fac planuri, dar imi fac sperante pentru ca am convingerea ca va fi un an norocos.

O sa fie interesant. Si va fi foarte interesant de vazut si cata lume va avea rabdare cu noi. Pentru ca e clar ca noi vom fi anul asta si mai ciudati si mai apatici sau depresivi, mai necomunicativi, mai greu de scos in lume sau de vizitat, mai neatenti. Nu caut scuze in avans si nici nu am abilitati de Oracol. Dar asa cred... si imi doresc ca cei din jur sa aiba interesul si intelegerea de a veni spre noi, de a nu se supara si de a ne suporta fara sa renunte prea repede. Nu cer imposibilul si ma astept ca eu cel putin sa dispar din multe "peisaje"... pentru ca in unele am inceput deja sa nu mai contez. Dar o sa trag linie la final si o sa fiu bucuroasa sa analizez si sa apreciez... sau nu... dupa caz...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu