joi, 31 ianuarie 2013

Boring!!

Mi-ar fi placut sa stiu sa pictez… sau sa desenez… sau sa colorez ceva mai mult decat faza in care doar fac fata unui copil de 3 ani. Dar n-am nici o inclinatie! Toate notele la desen din scoala le-am luat pe planse facute de ai mei! Si au fost note mari, deci ei se pricep! Eu… nu ii mostenesc!

Mi-ar fi placut sa pot sa cant. Sa am voce sau ureche muzicala… ceva acolo sa semene a talent. Neah!!! Agresare fonica! Fii-mea canta… si eu cu ea! Dar n-avem nici o treaba!! Noroc ca in masina noastra nu ne mai aude nimeni… iar tati ne suporta asa cum suntem!

Mi-ar fi placut sa stiu sa calaresc, sa schiez, sa patinez… sa fac un sport asa cum trebuie. Dar sint total si complet lenesa si anti-sportiva. Am facut ceva inot si baschet prin clasele primare. Si alergam vara in vacante la tara in jocuri de copii care nu aveau interenet, programe tv prea variate, telefoane mobile etc. Mai mult de atat… pana acum vreo 3 ani practicam mult mersul pe jos. Apoi n-am mai avut timp, mereu a fost o prioritate sa sar direct in masina… si s-a dus pe apa sambetei orice conditie fizica as fi putut avea.

Nu stiu sa tricotez, nu stiu sa cos mai mult de un nasture, pana si plantele de interior le omor. Fac poze cu aparat de nimic, doar de dragul de a pastra amintiri, gatesc si fac prajituri, dar copiind retetele altora. N-am simt artistic, ce sa mai?! Si nici hobby-uri iesite din comun. Adica, daca as avea ceva mai mult timp liber, as citi in continuu… sau, daca as avea mai multi bani, m-as urca din avion in avion si as bate orase intregi in lung si-n lat. Ce banal si plictisitor!

Asa ca, de dragul de a face si eu totusi ceva, bat campii cu gratie (sau fara) in scris. Uneori chiar aberez, alteori incerc sa transmit mesaje si sentimente in speranta ca macar pentru o singura alta persoana pot fi de ajutor. Incerc sa par si eu interesanta, chiar daca in realitate nu sunt.

Asa ca, ma gandeam… nu-mi trimite si mie cineva o poveste despre un lucru interesant pe care stie sa il faca??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu