vineri, 25 ianuarie 2013

La multi ani, Johnny!

Imi plac familiile numeroase cu bunici, parinti, copii multi, nepoti, stranepoti, imi place casa plina cu fini si nasi si cumetri si orice alte relatii s-or mai fi inventat. Imi plac sarbatorile in familie si aniversarile, imi plac traditiile, imi plac pregatirile si voia buna, imi plac oamenii care respecta si apreciaza si incearca sa profite de toate astea. Imi plac familiile unite si siguranta pe care o inspira. Cred ca sunt cele mai autentice bogatii de care se poate cineva bucura.

Eu una nu am o familie din cale-afara de numeroasa. Am incercat pe cat posibil sa o extind… nu ca as fi facut 10 copii! Am incercat sa imi transform din prieteni, sa ii includ in familie. Unii au fost de acord, altii nu. Per total ma consider insa norocoasa cu ceea ce am.

Iar azi am un fratior care implineste 33 de ani! Un copil mare, foarte sufletist, haios, fara stare… Uneori ma si mir cat de mult ii seamana fii-mea cea mare in anumite privinte! Si vorb-aia, si a doua vine tare din urma!

Avem multe noi 2 la activ, 90% bune… eu asa la consider. Din fericire! Asa ca nu zic nimic de castanele pe care am mai avut sa i le dau. Spun doar ca am sechele din copilarie, de atunci cand il necajeam… si asta inseamna ca la final el iese castigator in jocurile noastre de pitici si apoi pusti fara minte. :) Mai spun si ca imi e mereu dor de el, ca mereu imi fac griji pentru el… si ca mereu poate conta pe mine! Restul le cam stie! A, si sa ne traiasca 1000 de ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu