luni, 28 ianuarie 2013

Lectura

Ma bucur ca am avut timp de citit in ultima vreme. Nu pot sa spun ca am gasit carti care sa ma impresioneze in mod deosebit, dar, pana la urma, cred ca orice exercitiu de lectura e binevenit.

Am terminat saptamana trecuta “Pe apa simbetei”, cartea Ilenei Vulpescu. E oarecum trista… dar realista. Nu e siropoasa, e o poveste de viata descrisa destul de minutios. Sau sunt de fapt povesti care se incruciseaza si se influenteaza. E un tablou cu multe personaje, de toate soiurile, bune si mai putin bune, cu calitati si defecte… asa ca peste tot in jurul nostru. Si are autenticitate pentru ca e opera unei doamne care a trait si inainte si dupa ’89, care poate sa compare, care are intelepciunea sa isi impuna punctele de vedere in mod discret, care are calmul si seninatatea unei persoane trecute prin viata, capabila sa accepte rostul lucrurilor si al intamplarilor care vin si ne pun la incercare.

Per total mi-a placut. Si, desi ii prevedeam sfarsitul, m-a facut sa plang. Nu stiu de ce… pentru ca nu a fost un sfarsit rau neaparat. Dar asa… uneori lucrurile simple si firesti ne starnesc emotii puternice.

E o carte care mi-a fost recomandata (si imprumutata) si pe care o recomand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu